Každý je herec, co chce hrát jenom hlavní role, jenže konkurence je veliká, a i když se někomu podaří získat hlavní roli tak brzo o hlavní roli přijde. Internet to je digitální virtuální divadlo, kde je taky snaha hrát hlavní roli. Mnozí si na internetu založí web nebo něco jiného a snaží se mít velikou návštěvnost, ale brzo jim dojde, že jsou naivní a nepomůže jim ani to že se naučí mnoho kouzelnických triků, bez velikých investic do reklamy nemají šanci být populární.
Základem je nabídka a poptávka, ten kdo nabízí to, po čem není poptávka je amatér. Internet skutečně připomíná nekonečné jeviště, kde se každý snaží být středem pozornosti. Ale protože „hlavních rolí“ je omezený počet a konkurence je obrovská, většina zůstává spíše v rolích amatéra, ať už chce, nebo ne. To, co píšete o nabídce a poptávce, je podstatné. Nestačí mít jen chuť „něco hrát“ musí existovat publikum, které to chce vidět.
A ještě víc, publikum musí chtít vracet se znovu a znovu. Na internetu je obsah zboží, když není poptávka, zůstane ležet na regálu bez ohledu na kvalitu nebo snahu tvůrce. Navíc se ukazuje, že ani technické „kouzelnické triky“ (SEO) dlouhodobě nepomůžou, pokud není skutečná hodnota v tom, co člověk nabízí. Proto se na vrchol většinou dostávají buď ti, kdo mají unikátní obsah (něco, co jinde není), umí oslovit přesně svou cílovou skupinu, nebo mají prostředky na to, aby reklama jejich obsah tlačila do popředí.
Žádné komentáře:
Okomentovat
Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.